עבודת המידען כוללת מתן מידע אודות יעודי קרקע, זכויות בנייה, תהליך מתן היתרי בנייה וכן כל המידע הקיים ברשות מבחינה תכנונית וכל הידוע במעמד הגשת הבקשה לגבי תא השטח המדובר.
תחומי אחריות המידען
- מתן מענה מקצועי ויעיל בכל נושאי המידע לרישוי
- קליטת בקשות לתיקי מידע המתקבלות בועדה.
- הפקת תיקי מידע במערכת רישוי זמין.
- מתן מידע תכנוני לצורך בחינת חובת היטל השבחה.
- הפקת דפי מידע חתומים לפי סעיף 119
בהתאם לחוק תכנון ובנייה, חובה על הוועדה למסור מידע תכנוני על פי בקשה.
הוועדה מגבשת את כל המידע הקיים ברשותה מבחינה תכנונית, תוכניות מפורטות החלות במקום, מידע לגבי תשתיות, נתונים המתייחסים לתא שטח מבחינת זכויות בניה, יעוד קרקע, שימושים מותרים, מגבלות והנחיות בניה וכל הידוע במעמד הגשת הבקשה לגבי תא השטח המדובר.
מתי מבקשים מידע תכנוני
מידע תכנוני ניתן לבקש בכל עת ולכל מטרה – לפני ביצוע רכישת מקרקעין/לפני ביצוע שינויים בו/לפני הגשת בקשה להיתר.
קיימים 2 מסלולים להפקת תיקי מידע תכנוני ע”פ סעיף 119 וסעיף 145 לחוק התכנון והבניה באמצעות מערכת רישוי זמין
איתור מידע תכנוני
הנחיות והסברים
מידע מאתר מנהל התכנון
יש לכם שאלות נוספות? אנו כאן לשרותכם
פרטי קשר
שם | תפקיד | טלפון | דואר אלקטרוני |
---|---|---|---|
חגית טל אור | מהנדסת הועדה | 073-2230666 | |
רוית בוזגלו | מזכירה | 073-2230666 | |
צילה סוסובר | מנהלת מחלקת רישוי ותכנון | 073-2230670 | |
טל אלירז | מידענית | 073-2230665 |